نوشته های بی دلیل

بی دلیل؛ توضیح نداره دیگه...

نوشته های بی دلیل

بی دلیل؛ توضیح نداره دیگه...

بازم مثل همیشه

چقدر می تونم بی فکر باشم
خداییش نوبره خودم می دونم باید چی کار کنم، خودم میدونم تو چی گیرم که از پیشرفت وا موندم.
ببین آقا مهدی شما هدف داری کارتم معلومه پس چرا این همه معطل می کنی
می خوام این کتابو بخنم نمی خونم
می خوام این جزوه رو بنویسم نمی شه
خیلی بد شدم.
اااااهههه
نظرات 2 + ارسال نظر
عابد یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 http://negaheman.blogsky.com/

سلام
باز هم مثل همیشه سلام
امیدوارم سال خوش و سلامتی رو پیش رو داشته باشی .
در ضمن بد هم نشدی ، گلم .
در پناه خدا .

اسماء دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 http://poozkhand.persianblog.ir

انگار مثریه...۴ماهه میخوام یه کتاب بخونم از ۱۰۰ صفحه اونطرف تر نرفتم.....نوشته هایی که باید از قبل عید مینوشتم امروز تموم شده که نه کامل هم...
زبان هم مرور نشد...همش عقب افتادگی...
فعلا دارم با خودم مدارا میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد