نوشته های بی دلیل

بی دلیل؛ توضیح نداره دیگه...

نوشته های بی دلیل

بی دلیل؛ توضیح نداره دیگه...

خیلی سخته بری زیر سوال که نشه توجیهشو بیان کرد

خیلی سخته

خیلی سخته به آدم توهین کنن به خاطر کاری که با دلیل موجه انجام داده ولی نتونی به خاطر حفظ حرمت طرف دلیلشو بهش بگی

واقعا تحت فشار بودم

خودش می دونست چی کار کرده ولی می خواست دلیلشو از زبون خودم بشنوه ولی مگه میشد تو روش وایسم بگم که چی کار کردی

خیلی سخته همین...

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:36 http://zeynab73.blogsky.com

آره سخته!!
یا علی

سارا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:56

سلام
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

هشدار: در زمان ورود ممکن است ابتداء شوکه شوید که سایت را اشتباه وارد شده اید. اصلا تعجب نکنید پیش از هر تصمیمی به بخش انجمن سایت رفته و مقالات آن را مرور کنید. سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات، عقاید، اطلاعات علمی، اندیشه های شخصی و احساسات خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده. بخصوص افرادی که دارای وبلاگ شخصی هستند می توانند پس از ثبت نام آدرس وبلاگ خود را وارد کرده تا بازدیدکنندگان بیشتری از وبلاگشان دیدن نمایند.

ضمنا در صورت ورود به انجمن در بخش نوشته های شخصی لطف کرده و به نظر خواهی من پاسخ دهید.
با تشکر

سما یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 http://all-elone.blogsky.com/

سلام
این مشکل خیلی برای من پیش اومده و بدیش اینه که گاهی تکرار می شه و این آدمو بیشتر عذاب میده، حالا دیگه به نظرم نباید ساده گذشت از کسی که می دونه و به روی خودش نمیاره و توضیحم می خواد!! هرچند من هنوز هم هیچی نمی گم این وقت ها...

پوزخند یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:59

هی توی ذهنم داشت این دیالوگ فیلمه «لیست آرزو ها» مرور میشد که یادم به پست قبلیت افتاد..حالا یهو شاید اومدی و این جمله رو دیدی و تو ذهنت موند و به دردت خورد!
اول فیلم همونجا که داره کوهستانهای برفی نشون میده میگه: «بعضی ها میگن این تقدیره که آدم عقب بیافته»

زودیاک شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 http://www.zodiac1989.blogfa.com

من جای شما بودم رک و پوس کنده بهش می گفتم که چیکار کرده ! اصلانم حرمتشو حفظ نمیکردم! وقتی که اون میدونه چیکار کرده ولی باز اصرار داره که .... پس حرمت شما رو حفظ نکرده پس دلیلی نداره شما هم حرمتشو حفظ کنی!
شایدم یکی میزدم زیر گوشش!!!!

درسته
ولی من کارمو بزرگی می دونم که به روش نیارم.
به هر حال خیلی از این موضوع گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد